Otroška trgovina vabi v svoje prostore vse otroke, njihove starše in seveda vse tiste, ki potrebujejo kakšnega izmed izdelkov namenjenih otrokom. V trgovini nikakor ne najdemo samo igrač, vendar so tukaj tudi otroška oblačila, otroška oprema, pripomočki za nego otroka in še kaj. V preteklosti so bile otroške trgovine veliko bolj bogato založene, dandanes pa je izdelke mogoče kupiti tudi v bolje založenih trgovinah in centrih, zaradi česar so otroške trgovine bolj ali manj specializirane le za izdelke, katere povsem običajne trgovine nimajo in seveda igrače. Igrače vedno znova pritegnejo pozornost otrok, ki prosijo svoje starše ali spremljevalce, da jim dovolijo, da vsaj za kratek čas skozijo v notranjost trgovine in si ogledajo igrače od blizu.
Seveda je njihova želja tudi, da bi kakšna izmed izbranih igrač odšla tudi z njimi domov, a je slednje vprašanje odvisno od globine denarnice staršev ali spremljevalcev. V vsakem kraju je bila nekoč le ena otroška trgovina, ki je skrbela, da so starši v tistem kraju imeli dovolj izdelkov za njihove malčke. Manjši kraji niso imeli nobene trgovine, vendar so morali starši v bližnji večji kraj. Otroška trgovina preko spleta ni delovala, saj interneta ni bilo, manjša je bila tudi konkurenca. Lahko bi rekli, da je lahko preživela prav vsaka otroška trgovina, ki je imela predanega lastnika, ki je vedel, kako se streže poslu. Ljudje so nekoč veliko bolj cenili izdelke domačih proizvajalcev, danes seveda temu ni tako. Veliko izdelkov je iz Kitajske, domači proizvajalci propadajo, saj niso konkurenčni ceneni delovni sili v nerazvitih državah. Starši in skrbniki zaradi pomanjkanja denarja ne morejo kupovati dragih izdelkov in so prisiljeni kupiti cenejše. Država bi morala podpreti lokalne proizvajalce, ljudem omogočiti delo, saj bi s tem povečala tudi kupno moč in omogočila blaginjo.
Otroška trgovina ni namenjena zgolj otrokom, vendar širši javnosti.